Cicle de Conferències 2023

Del 31/Mar al 30/Nov/2023

Conferència

  • Tipus: social
  • Hora: 18:00 h
  • Lloc: sala nord Restaurant & Gastrobar Bol Roig

Per descobrir l’entorn que ens envolta, el mar, la natura, la seva cultura i la seva història, vine a les conferències del Club Nàutic l’Escala!

El Club ofereix xerrades i conferències durant tot l’any que giren al voltant dels valors naturals, històrics i humans del mar Mediterrani.

T’interessa? Consulta el calendari i no te les perdis!

Fes la  reserva prèvia amb un mínim de 48 h d’antelació respecte l’inici de l’activitat.

Nota: Preus especials per sopar en el Restaurant & Gastrobar Bol Roig (reserves aquí)

Els fars i els ports clàssics del Mediterrani d’ahir i d’avui – a càrrec de Roman Hereter. Dr. en “Cultures en contacte a la Mediterrània” i d’Elvira Pujol, única faronera del Far del Cap de Creus.

    • Lloc: Restaurant Bol Roig del Club Nàutic l’Escala
    • Hora: 18 h
    • Inscripció

Arqueologia dels vaixells enfonsats a la Mediterrània – Dr. Xavier Nieto Ex director del Museo Nacional de Arqueología Subacuática, ARQVA i del Centre d’Arqueologia Subaquàtica de Catalunya.

    • Lloc: Restaurant Bol Roig del Club Nàutic l’Escala
    • Hora: 18 h
    • Inscripció

Orígens de la navegació: misteris de les primeres travesses marítimes – Dr. Jordi Estévez. Catedràtic de Prehistòria.

    • Lloc: Restaurant Bol Roig del Club Nàutic l’Escala
    • Hora: 18 h
    • Inscripció
2022-nauticescala-medi ambient-Neteja fons marí
16.1º C

Vent: 261 W 2.4Kts, 7.1 Max

image description