El Club Nàutic L’Escala rep la Bandera Blava 2025

  • 6/June/2025
  • Categoria: Mediambient

Avui, divendres 6 de juny, el Club Nàutic L’Escala ha estat reconegut amb la Bandera Blava 2025, un distintiu internacional que certifica la qualitat ambiental, la seguretat i els serveis dels ports esportius i platges.

El president del Club, Narcís Carreras, ha recollit el guardó en un acte oficial presidit per la consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque, juntament amb l’alcalde de Roses, Josep Maria Martínez, i el president de l’Associació d’Educació Ambiental i del Consumidor (ADEAC), José Palacios.

La Bandera Blava és atorgada anualment per la Foundation for Environmental Education (FEE), amb la col·laboració de l’ADEAC a l’Estat espanyol, i reconeix aquells espais que compleixen criteris d’excel·lència en qualitat de l’aigua, gestió ambiental, seguretat, serveis i educació ambiental.

Enguany, Catalunya ha estat distingida amb 101 platges i 23 ports esportius, entre ells el Club Nàutic L’Escala, que manté així el seu compromís amb la sostenibilitat i la millora contínua de serveis i instal·lacions, però amb la sensibilització de socis i usuaris del port.

Aquest guardó s’emmarca dins els objectius del Pla de Ports de Catalunya, Horitzó 2030, que promou una xarxa portuària moderna, eficient i respectuosa amb el medi ambient.

Quines notícies vols veure:

27.5º C

Vent: 244 WSW 3.3Kts, 3.6 Max

image description