La pràctica del fondeig està regulada en alguns punts del Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter i en alguns punt de l’Escala amb l’objectiu de protegir les àrees amb presència de posidònia a la Costa Brava. Durant els mesos de major afluència d’embarcacions, trobaràs boies d’amarrament disponibles per tal de poder gaudir del mar amb el major respecte cap al medi.
Consulta les boies disponibles per al fondeig a la zona per tal de que puguis navegar i fondejar de manera responsable.
Boies de fondeig al Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i l’Escala.
Entre els mesos d’abril i octubre, està actiu el servei de vigilància i cobrament per a l’amarrament a boies a les Illes Medes. La zona disposa d’un camp on hi trobaràs boies tarifades de color vermell o taronja i de color blanc destinades a usuaris particulars i en els dos casos es podrà contractar l’amarrament de manera anual o bé puntual.
Altres condicions a tenir en compte:
Consulta la informació complementaria i relativa a la regulació de les activitats marines al Parc!
Més informació: Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter
Durant els mesos d’estiu, la Cala Montgó disposa d’un camp de boies que queda distribuït de la següent manera:
Les boies de fondeig estan gestionades per l’operador de Cala Montgó. Fruit de l’acord de col·laboració amb els Clubs Nàutics de l’Escala i l’Estartit l’operador aplica un preu especial als seus serveis per a socis, usuaris del Forfait Anual i de Temporada, consulta les tarifes publiques i sol·licita teu descompte. Per accedir-hi, sol·licita la teva targeta digital de client del Club per poder-te acreditar a través de l’App del Club.
Tarifa especial per a socis i usuaris del Forfaits del Club:
Per aquests mesos d’estiu el Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter instal·larà un nombre ampliat de boies a les Cales Ferriol, Pedrosa i Falaguer per regular el fondeig en aquestes àrees. L’ús d’aquestes boies estarà permès entre la sortida i la posta de sol i la seva distribució és la següent:
Cala Ferriol:
Consulta el plànol de boies de Ferriol
Cala Pedrosa:
Consulta el plànol de boies de Pedrosa
Cala Falaguer
Entre els mesos de juliol i setembre el fondeig no està permès a l’àrea d’El Cargol de l’Escala i cal fer-ho utilitzant únicament el camp de boies d’ús diürn habilitat amb capacitat per a embarcacions de fins a 12 metres. L’ús d’aquestes boies és gratuït.
El camp de boies d’El Cargol consta de:
Un cop retirades les boies, el fondeig estarà permès sempre que no s’afecti a la posidònia.