Curs de Creuer 3

From 25/Apr to 09/May/2026

Curs Bàsic Creuer

Curs de Vela Lleugera destinat als major de 16 anys o 12 acompanyats d’un adult. No cal nivell inicial.

Embarcació: Pinetell (First 31.7) – 6 places

Nivell: Bàsic

Horaris: Els caps de setmana, dissabtes de 15h a 18h i diumenges de 11 a 14 h. i per setmana santa o estiu de dilluns a divendres de 10.30 a 13.30 h.

Contingut: Rols de la tripulació i maniobres bàsiques, conceptes bàsics de la navegació – Equilibri, Direcció i Propulsió, introducció al principals rumbs i control de la velocitat, amarrar i desamarrar al port, així com les principals maniobres a motor. Navegaràs amb el suport d’un instructor titulat per la Federació Catalana de Vela.

Pagament:  Un cop t’hagis inscrit rebràs un correu electrònic de confirmació amb el pagament a compte realitzat. la . L’import pendent, si n’hi ha, ha de quedar liquidat 7 dies abans del primer dia d’activitat. En el cas de no rebre la totalitat del pagament, s’entendrà que l’activitat no queda confirmada i es perdrà el pagament a compte sense dret a reclamació

T’animes a l’aventurar-te a fer un curs de vela i aprendre a navegar amb el Club Nàutic l’Escala?

  • Embarcació: Creuer de 9 m Beneteau First 31,7 i J70
  • Instructor
  • Armilla salvavides
  • Roba d’aigua (si s’escau)
  • Accés als vestuaris i guixetes de l’Àrea Esportiva del Club
  • Cantimplora d’aigua
  • Crema solar
  • Gorra
  • Roba d’aigua i sabates còmodes
  • Paravent (cursos de tardor i primavera)
  • 15%  per a socis del Club Nàutic L’Escala
  • 10% per empadronament a l’Escala
  • 5% per dos o més cursos
  • **Descomptes no acumulables
12.3º C

Vent: 83 E 8.4Kts, 8.4 Max

image description